8/5/2022 "iCAR"
המסחרית הותיקה והמצליחה של איווקו עברה מקצה שיפורים, וזכתה לשדרוגים בעיצוב, בנוחות, בבטיחות ועוד.
המשאית שלך היא העסק שלך, היא מקור הפרנסה שלך, הלב הפועם של העסק שלך.
זאת הסיבה שחשוב לנו להיות בטוחים שלקוחותינו שבעי רצון מהשירות שאנו מעניקים, ואנחנו מקפידים לערוך סקר בקרב לקוחותינו לאחר ביקורם במרכזי השירות.
בסקרים שנערכים אנחנו שמחים לגלות שביעות רצון גבוהה מהשירות.
8 מכל 10 לקוחות שלנו מרוצה מהשירות שקיבל ב-IVECO וממליץ עליו
אנו מחויבים להעניק תחושת ביטחון לכם ולעסק שלכם.
מרכזי השירות של IVECO עומדים לרשותך בפריסה ארצית על מנת לעזור לך ולעסק שלך להמשיך להתקדם ולפרוח.
אנו עומדים לרשותכם במוקד השירות של סמלת לעסקים
*8545
חברת סמלת גאה להציע מגוון אפשרויות טרייד אין למותג המשאיות המוביל שברשותה, IVECO.
באיווקו עומד לרשותכם צוות מקצועי שישמח לענות על כל שאלה ופניה. אנא, בחרו את נושא פנייתכם, מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.
עפ"י הנתונים מעורבים ב RECALL זה 16 כלי רכב.
משך העבודה כשעה.
לכל בעלי רכב מדגם זה ואשר לגביהם ההוראה ישימה תשלח הודעה בכתב.
התיקון ניתן לביצוע רק במרכזי השירות המורשים לטפל בכלי הרכב מסוג זה ואשר רשומים בספר הרכב וכן מפורסמים באתר האינטרנט של חברתנו שכתובתו www.iveco.co.il.
העבודה תבוצע ללא כל תשלום מצד הלקוחות.
כל לקוח אשר ירצה לבדוק האם מכוניתו נכללת בקריאה החוזרת מוזמן להתקשר למוקד שירות הלקוחות של חברתנו בטלפון שמספרו 8545* או לפנות לאתר האינטרנט שכתובתו www.iveco.co.il.
עפ"י תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה התשכ"א 1961 , בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים ממועד משלוח המכתב, משרד התחבורה לא יחדש רישיון הרכב שלו ולא תתאפשר העברת בעלות הרכב.