עמוד הבית / IVECO Stralis
תא הקבינה של משאית ה-Stralis מכיל עולם ומלואו. ככה זה כשמדובר במשאית מתקדמת מבית Iveco.
הקבינה של Stralis כוללת את המאפיינים הבאים:
משאית ה-Stralis של Iveco. משאית שנהגים מרגישים בה בנוח. מאד בנוח.
תיבת ההילוכים של ה-Stralis היא ה-ZF Eurotronic II, המגיעה בקונפיגורציה של 12 או 16 הילוכים. מדובר ביתרון נוסף שמתווסף למשאית מלאה ביתרונות נהדרים לנהגים.
תיבת ההילוכים של Stralis מציעה לנהגים:
בשני סוגי התיבות מותקן מצמד מבוקר אלקטרוני. כאשר המשאית נמצאת במצב אוטומטי, תיבת ההילוכים בוחרת את ההילוך האופטימלי בהתאם למטען, לכביש, למהירות, לשיפוע ועוד. ברגע שהנהג רוצה להחזיר לעצמו את השליטה, כל מה שעליו לעשות זה להעלות או להוריד את ידית פיקוד ההילוכים ע"מ לשלוט על התיבה באופן ידני.
ה-Stralis של Iveco. כל מה שנהגי משאית צריכים, גם בהילוכים.
כל מנועי ה-Cursor עושים שימוש בטכנולוגיית IeSCR (ממיר קטליטי סלקטיבי) המעניק להם את טווח העמידה בסטנדרטי הפליטה של EURO 6, כל זאת ללא צורך בשימוש בעזרי הפחתה יקרים ומסובכים לתחזוקה כגון EGR.
ה-Stralis של Iveco. משאית עם מנוע מתקדם, אמין וחסכוני.
מה שנהגים אוהבים במיוחד ב-Stralis זה הטווח הבלתי נגמר שלה, שמתאים לכל משימה.
מה יש ב-Stralis שעושה את ההבדל? בראש ובראשונה, הגמישות והוורסטיליות. כיום ישנן 13 מודלים של ה-Stralis, הן כראש גורר וקרון נגרר והן כשלדה. האמת היא, שכשמדובר ב-Stralis, יש מאות אפשרויות שונות, לרבות בחירה בסוגי בסיסי גלגלים שונים, קונפיגורציות של צירים, אופציות למנועים תאים שונים ועוד.
ה-Stralis של Iveco. מה שאתה צריך במשאית.
חסכוניות בדלק, נוחות מקסימלית ויכולת להתמודד עם נסיעות ארוכות ותנאי כביש לא קלים הופכים את ה-Stralis לאחת ממשאיות הסמי טריילר הוורסטיליות ביותר בצי המשאיות של Iveco.
המנוע המשופר של ה-Stralis החדשה, מסוג Cursor Series II, נכנס לפס הייצור ב-2015 ומעניק את כל היתרונות של מנוע ה-Cursor הקודם, בתוספת חיזוק של אמינות ועוצמה. כל זאת עם חבילות אחריות של שלוש, ארבע וחמש שנים.
ה-Stralis של Iveco. כל התנאים, לנסיעה בכל התנאים.