חברת סמלת יבואנית מותג אוויקו פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות, אנו מבצעים התאמות נגישות לאתרי החברה (אולמות תצוגה ומרכזי השירות), ההתאמות הינן גם בערוצים דיגיטליים ובניהם אתר אינטרנט. ההתאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.
חברת סמלת בע"מ יבואנית מותג איווקו, הנגישה את אולמות התצוגה ואת מרכז השירות, וזאת על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכובד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות.
רצ"ב סטטוס אתרים מונגשים:
מרכז שירות:
נגישות השירות | שירותים נגישים | עמדת המתנה נגישה | לולאת השראה | עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים | דרך נגישה | חניה נגישה | איש קשר | אמצעי התקשרות | כתובת |
קבלת מידע באמצעות טלפון, מייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש) |
קיים | קיים | קיים | קיים | קיים | קיים | עדי | נייד: 054-9770817 קווי: 03-5655648 מייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
הסרן 25, פארק ראם |
*החברה ביצעה התאמות נגישות נוספות כגון: הוספת סימני אזהרה על גבי וויטרינות, סימני אזהרה במדרגות, בתי אחיזה ועוד.
שירות לקוחות נגיש
אנו מדריכים ומכשירים את נציגי השירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מתקיימות התאמות נגישות לשירות הטלפוני:
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.
כ- 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר.
אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות ע"י פניה לרכזת הנגישות עדי שויקה.
תאריך עדכון אחרון: 28.2.2022