Uncategorised

מרכזי שירות

הודעה לבעלי רכב מתוצרת IVECO S-WAY משנת ייצור 2022

חברת סמלת מוטורס, יבואנית רכבי IVECO בישראל מודיעה כי במסגרת השמירה וההקפדה על אמינות ובטיחות הרכב יש צורך בביצוע קריאה חוזרת (RECALL) לחלק מהמכוניות מסוג זה לשם בדיקה ובמידת הצורך חיזוק ו/או החלפה של אומים משוחררים באוגן פיניון סרן האחורי.

עפ"י הנתונים מעורבים ב RECALL זה 15 כלי רכב.

משך העבודה כשעה וחצי.

לכל בעלי רכב מדגם זה ואשר לגביהם ההוראה ישימה תשלח הודעה בכתב.

התיקון ניתן לביצוע רק במרכזי השירות המורשים לטפל בכלי הרכב מסוג זה ואשר רשומים בספר הרכב וכן מפורסמים באתר האינטרנט של חברתנו שכתובתו www.iveco.co.il.

העבודה תבוצע ללא כל תשלום מצד הלקוחות.

כל לקוח אשר ירצה לבדוק האם מכוניתו נכללת בקריאה החוזרת מוזמן להתקשר למוקד שירות הלקוחות של חברתנו בטלפון שמספרו 8545* או לפנות לאתר האינטרנט שכתובתו www.iveco.co.il.

 

עפ"י תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה התשכ"א 1961 , בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים ממועד משלוח המכתב, משרד התחבורה לא יחדש רישיון הרכב שלו ולא תתאפשר העברת בעלות הרכב.

 

צור קשר

באיווקו עומד לרשותכם צוות מקצועי שישמח לענות על כל שאלה ופניה. 

אנא פנו אלינו בטלפון *8545

 
 

*9333 טלפון לחיוג


  SMLT Logo Heb Tag 200

 

 

לקוחות IVECO
קודם מרוצים – אחר כך ממליצים

 

המשאית שלך היא העסק שלך, היא מקור הפרנסה שלך, הלב הפועם של העסק שלך.
זאת הסיבה שחשוב לנו להיות בטוחים שלקוחותינו שבעי רצון מהשירות שאנו מעניקים, ואנחנו מקפידים לערוך סקר בקרב לקוחותינו לאחר ביקורם במרכזי השירות.
בסקרים שנערכים אנחנו שמחים לגלות שביעות רצון גבוהה מהשירות.

8 מכל 10 לקוחות שלנו מרוצה מהשירות שקיבל ב-IVECO וממליץ עליו

אנו מחויבים להעניק תחושת ביטחון לכם ולעסק שלכם.
מרכזי השירות של IVECO עומדים לרשותך בפריסה ארצית על מנת לעזור לך ולעסק שלך להמשיך להתקדם ולפרוח.

8 מתוך 10 לקוחות איווקו ממליצים על שירות איווקו

אנו עומדים לרשותכם במוקד השירות של סמלת לעסקים
*8545

לתיאום פגישה במרכז שירות

 

הודעה לבעלי רכב מתוצרת IVECO STRALIS משנת מודל 2016

חברת סמלת מוטורס, יבואנית רכבי IVECO בישראל מודיעה כי במסגרת השמירה וההקפדה על אמינות ובטיחות הרכב יש צורך בביצוע קריאה חוזרת (RECALL) לחלק מהמכוניות מסוג זה לשם החלפת חיווט ADR למניעת נפילות מתח לא רצויות.

עפ"י הנתונים מעורבים ב RECALL זה 16 כלי רכב.

משך העבודה כשעה.

לכל בעלי רכב מדגם זה ואשר לגביהם ההוראה ישימה תשלח הודעה בכתב.

התיקון ניתן לביצוע רק במרכזי השירות המורשים לטפל בכלי הרכב מסוג זה ואשר רשומים בספר הרכב וכן מפורסמים באתר האינטרנט של חברתנו שכתובתו www.iveco.co.il.

העבודה תבוצע ללא כל תשלום מצד הלקוחות.

כל לקוח אשר ירצה לבדוק האם מכוניתו נכללת בקריאה החוזרת מוזמן להתקשר למוקד שירות הלקוחות של חברתנו בטלפון שמספרו 8545* או לפנות לאתר האינטרנט שכתובתו www.iveco.co.il.

עפ"י תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה התשכ"א 1961 , בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים ממועד משלוח המכתב, משרד התחבורה לא יחדש רישיון הרכב שלו ולא תתאפשר העברת בעלות הרכב.

הודעה לבעלי רכב מתוצרת IVECO S-WAY/X-WAY משנות ייצור 2020-2022 (04V)

 חברת סמלת מוטורס, יבואנית רכבי IVECO בישראל מודיעה כי במסגרת השמירה וההקפדה על אמינות ובטיחות הרכב יש צורך בביצוע קריאה חוזרת (RECALL) לחלק מהמכוניות מסוג זה לשם הידוק אומים לבנדים של הקפיצים בסרנים הקדמיים.

 עפ"י הנתונים מעורבים ב RECALL זה 211 כלי רכב.

 משך העבודה כשעה.

 לכל בעלי רכב מדגמים אלו ואשר לגביהם ההוראה ישימה תשלח הודעה בכתב.

 התיקון ניתן לביצוע רק במרכזי השירות המורשים לטפל בכלי הרכב מסוג זה ואשר רשומים בספר הרכב וכן מפורסמים באתר האינטרנט של חברתנו שכתובתו www.iveco.co.il.

 העבודה תבוצע ללא כל תשלום מצד הלקוחות.

 כל לקוח אשר ירצה לבדוק האם מכוניתו נכללת בקריאה החוזרת מוזמן להתקשר למוקד שירות הלקוחות של חברתנו בטלפון שמספרו 8545* או לפנות לאתר האינטרנט שכתובתו www.iveco.co.il.

 עפ"י תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה התשכ"א 1961 , בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים ממועד משלוח המכתב, משרד התחבורה לא יחדש רישיון הרכב שלו ולא תתאפשר העברת בעלות הרכב.

 

 

הודעה לבעלי רכב מתוצרת IVECO STRALIS משנות ייצור 2017-2018 (34V)

חברת סמלת מוטורס, יבואנית רכבי IVECO בישראל מודיעה כי במסגרת השמירה וההקפדה על אמינות ובטיחות הרכב יש צורך בביצוע קריאה חוזרת (RECALL) לחלק מהמכוניות מסוג זה לשם שינוי מיקום תרמוסטט במערכת המיזוג כדי למנוע אפשרות של טפטוף נוזל קירור על התרמוסטט, מה שעלול להוביל לתקלה חשמלית ברכב.

עפ"י הנתונים מעורבים ב RECALL זה 19 כלי רכב.

משך העבודה כשעה.

לכל בעלי רכב מדגם זה ואשר לגביהם ההוראה ישימה תשלח הודעה בכתב.

התיקון ניתן לביצוע רק במרכזי השירות המורשים לטפל בכלי הרכב מסוג זה ואשר רשומים בספר הרכב וכן מפורסמים באתר האינטרנט של חברתנו שכתובתו www.iveco.co.il.

 העבודה תבוצע ללא כל תשלום מצד הלקוחות.

כל לקוח אשר ירצה לבדוק האם מכוניתו נכללת בקריאה החוזרת מוזמן להתקשר למוקד שירות הלקוחות של חברתנו בטלפון שמספרו 8545* או לפנות לאתר האינטרנט שכתובתו www.iveco.co.il.

עפ"י תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה התשכ"א 1961 , בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים ממועד משלוח המכתב, משרד התחבורה לא יחדש רישיון הרכב שלו ולא תתאפשר העברת בעלות הרכב.

 

 

 

 

הצהרת נגישות

חברת סמלת יבואנית מותג אוויקו פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות, אנו מבצעים התאמות נגישות לאתרי החברה (אולמות תצוגה ומרכזי השירות), ההתאמות הינן גם בערוצים דיגיטליים ובניהם אתר אינטרנט. ההתאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.

הסדרי נגישות בסניפי החברה

חברת סמלת בע"מ יבואנית מותג איווקו, הנגישה את אולמות התצוגה ואת מרכז השירות, וזאת על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכובד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות.
רצ"ב סטטוס אתרים מונגשים:

מרכז שירות:

נגישות השירות  שירותים נגישים  עמדת המתנה נגישה  לולאת השראה  עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים  דרך נגישה  חניה נגישה  איש קשר  אמצעי התקשרות כתובת

קבלת מידע באמצעות טלפון, מייל ומסרונים.

ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

 קיים  קיים  קיים  קיים  קיים  קיים  עדי נייד: 054-9770817
קווי: 03-5655648
מייל:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 הסרן 25, פארק ראם

*החברה ביצעה התאמות נגישות נוספות כגון: הוספת סימני אזהרה על גבי וויטרינות, סימני אזהרה במדרגות, בתי אחיזה ועוד.

שירות לקוחות נגיש

הדרכות לנציגי שירות

אנו מדריכים ומכשירים את נציגי השירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש

מתקיימות התאמות נגישות לשירות הטלפוני:

  • העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:
    ניתן לשלוח פקס למספר: 077-6036788
    או או לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.
כ- 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר.

תפעול האתר ועזרי נגישות

  • נמצא כפתור (האייקון) בחלקו התחתון בשם "התאמות נגישות באתר", בו מופיעה הדרכה להנגשת האתר ע"י רכיבי הנגישות.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות ע"י פניה לרכזת הנגישות עדי שויקה.

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה

  • שם : עדי שויקה
  • טלפון : 03-5655524
  • טלפון נייד: 054-9770817
  • פקס : 077-6036788
  • דוא"ל : This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

תאריך עדכון אחרון: 28.2.2022

 

חיפוש רישוי

 

 


 

אודות

כבר מעל 40 שנה שאנחנו מחברים בין משאיות לנהגים. היום, אחרי למעלה מ-3.5 מיליון רכבים על הכביש, אנחנו יכולים לומר בביטחון שאנו מומחים לכלי רכב מסחריים, ולא פחות מכך, אנו מבינים באנשים שנוהגים בהם. הדרך הארוכה שעברנו, הניסיון הרב שצברנו והחתירה המתמדת שלנו לחדשנות ומצוינות, מאפשרים לנו לספק פתרונות איכותיים לכל צורך תחבורתי, מקצועי וארגוני.

 

אצלנו, זה קודם כל אתם

אנחנו מאמינים שהדרך היחידה לייצר רכבים איכותיים, אמינים ונוחים, היא להיות קשובים ללקוחות שלנו ובראשם אתם, הנהגים. רק כך אפשר להבין באמת את הצרכים האישיים והמקצועיים שלכם, עד אחרון הפרטים הקטנים, ולתת להם מענה אמיתי בדגמים שאנחנו מפתחים. כי אחרי הכל, אתם והעובדים שלכם, הם אלו שמבלים ברכב שעות ארוכות, בין אם בנסיעות קצרות בעיר או בנסיעות ארוכות ברחבי הארץ, ולנו – בתור אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם ואחד ממותגי הרכב המסחריים המובילים בישראל - יש את הניסיון, הידע והכלים לספק לכם פתרונות איכותיים לכל צורך, ברמה גבוהה ובמחיר סביר.

 

מקצוענות מהקל אל הכבד

היכולת להקשיב לצרכים, לבעיות ולדרישות שלכם, היא שמובילה אותנו למקצוענות ומאפשרת לנו להיות פרטנר אמין ותומך. אנחנו יודעים שתחבורה הוא תחום רציני וחוצה-תעשיות, הכולל בתוכו שימושים שונים וצרכים מגוונים – וכך גם העולם שלנו. הוא מורכב מעשרות ומאות פרטים הבאים לידי ביטוי בדגמים ייחודיים ושונים. לאורך השנים, יצרנו עבורכם פתרונות לכל טווח העמסה ובמגוון רחב של קטגוריות, כולל משאיות קלות עד כבדות, כבאיות, אוטובוסים ועוד, ונמשיך לעמוד לצדכם בכל נסיעה ובכל משימה .

 

IVECO ישראל

IVECO הינו מותג איטלקי. קבוצת סמלת מוטורס (סוכנות מכוניות לים התיכון בע"מ) הינה היבואנית הבלעדית של מותגי פיאט בישראל והיחידה בעלת הזיכיון למותגי קונצרן פיאט, הכוללים את ג'יפ, פיאט, אלפא רומיאו, אבארט וכמובן, IVECO. לקבוצה יש זיכיון בלעדי גם על המותג היפני סובארו ומותג הפרימיום הסיני הונג-צ'י. מקצוענות ואמינות הם ערכים המחייבים אותנו כנציגי מותגי-רכב בעלי מסורת בינלאומית של הצלחה. אנו קשובים לכם ומחויבים לתודעת שירות חסרת פשרות.

תנאי שימוש

מדיניות פרטיות

test vid

 
 

בדיקת ריקול

-
-

צור קשר עם מחלקת השירות

באיווקו עומד לרשותכם צוות מקצועי שישמח לענות על כל שאלה ופניה. אנא, בחרו את נושא פנייתכם, מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.