iveco daily van

טכנולוגיה. נסיעה חלקה. נהיגה קלה לתמרון.

ההיגוי החשמלי החדש מאופיין בדיוק מירבי ותגובתיות אופטימלית לנהג הרכב. איכויות אלו מפחיתות את מאמצי ההיגוי למינימום ויוצרות חוויית נהיגה חלקה ונעימה. בנוסף, הן משככות רעידות ומפצות על חוסר איזון וסחף, מה שמעניק לנהגים תחושת יציבות ושליטה. נהגי הרכב יכולים להפעיל יישום ייחודי בשם City Mode בלחיצת כפתור, ולהפחית עוד יותר את מאמצי ההיגוי (עד ל-70%). כך ניתן ליהנות מחוויית נהיגה אולטימטיבית אפילו ברחובות העיר הסואנים.

 

נהיגה נוחה. הנדסת אנוש עילאית.

מערכת ההיגוי של ה-Daily עוצבה מחדש על מנת להעניק לך חוויית נהיגה שדומה לרכב שאינו מסחרי. כנהג, תוכל לבצע התאמות ציריות וזוויתיות בהגה וליצור את תנוחת הנהיגה הנוחה ביותר עבורך. הגה קטן יותר עם יכולת רב-תכליתית מאפשר לך שליטה מלאה ונותן לרגליך הרבה יותר מקום. בזמן עומסי תנועה, ניתן להפעיל את Queue Assist בלחיצת כפתור, ולהפחית באופן מיידי את הלחץ שמתלווה לפקקים.

 

אינטראקציה קלה ומהירה

הממשק האינטואיטיבי והידידותי של ה-Daily מגיע עם תצוגת צבע באיכות HD, שמעניקה לך גישה להגדרות ומאפשרת לך לקבל מידע בזמן אמת. ממשק זה מסייע לך לזקק את המיטב מהרכב שלך.

 

מעקב אחר לחץ אוויר בצמיגים מבטיח בטיחות ויעילות בזמן אמת

מערכת המעקב מציגה את לחץ האוויר של כל צמיגי הרכב בזמן אמת, כך שנהגים יכולים תמיד לוודא שה-Daily שלהם נוסעת על צמיגים עם לחץ אוויר אופטימלי. מערכת זו שומרת על בטיחות, ובמקביל מצמצמת את צריכת הדלק. ה-Daily היא הרכב המסחרי הראשון שמציע מערכת זו הן בדגמים עם צמיג בודד או כפול בסרן האחורי.

 

Hi-Connect. מערכת המידע והבידור החדשה.

ה-Daily מגיעה עם מערכת מידע ובידור מקורית המגיעה בשפה העברית, שכוללת מסך בגודל 7 אינץ', רדיו DAB, זיהוי קול, מערכת TomTom® לניווט רכבים ומשאיות, ותצוגת מצלמה אחורית.
ניתן להתחבר בקלות באמצעות Apple CarPlay ו- Android Auto™, שמאפשרות לך ליהנות מהאפליקציות האהובות שלך באופן בטיחותי.

 

LED לנראות גבוהה

אורות ה-Full LED החדשות משפרות את הנראות ב-15% ונעזרות באלומת אור חדה יותר שרואה למרחקים ארוכים. לאורות אלו יש גם מחזור חיים ארוך יותר, ולכן הן חסכוניות מבחינת תחזוקה. ללא הפרעות, ללא מאמץ.

 

נוחות ויעילות – גם בחניה

ה-Electric Parking Brake החדש מופעל באופן אוטומטי בזמן החניה ונכבה ברגע שאתה מוכן לנסיעה. מדובר ביישום מושלם לסביבה עירונית, במיוחד לעסקים שנדרשים לבצע עצירות מרובות – כגון עסקי שליחויות. כבר לא צריך להפעיל את הזרוע פעם אחר פעם ולהתעייף לחינם. מדובר ברכיב שמשפר יעילות ורווחיות. למעשה, היעדר בלם היד ברכב חוסכת לך עד ל-5 שעות בחודש, ומגדילה את המרחב הפנוי ברכב.

 

ליהנות מנהיגה בטוחה ונטולת דאגות

מערכות ה-ADAS של ה-Daily Hi-Matic מפחיתות את הסיכוי לתאונות בכבישים מהירים ובמרכזי ערים. המערכות מסייעות לך במצבים מסובכים ומפחיתות את הלחץ שמתלווה לנסיעה בפקקים. במילים אחרות, אלו מערכות שמשפרות את איכות החיים.

להתמקד בעבודה, באופן הבטוח ביותר. 

מערכות הבטיחות נועדו לסייע לנהג ולשמור על בטיחותו, אך אינן תחליף לערנות הנהג והקפדה על כללי נהיגה בטוחה. יש לקחת בחשבון שמערכות הבטיחות אינן יכולות למנוע תאונה באופן מוחלט.