samelet logo 60

logo iveco

Pin It

הצהרת נגישות

חברת סמל"ת יבואנית מותג אוויקו פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות, אנו מבצעים התאמות נגישות לאתרי החברה (אולמות תצוגה ומרכזי השירות), ההתאמות הינם גם בערוצים דיגיטליים ובניהם אתר אינטרנט. ההתאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.

הסדרי נגישות בסניפי החברה

חברת סמל"ת בע"מ יבואנית מותג אוויקו, הנגישה את אולמות התצוגה ואת מרכז השירות, וזאת על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכובד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות.
רצ"ב סטטוס אתרים מונגשים:

מרכז שירות:

נגישות השירות  שירותים נגישים  עמדת המתנה נגישה  לולאת השראה  עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים  דרך נגישה  חניה נגישה  איש קשר  אמצעי התקשרות כתובת
 קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)  קיים  קיים  קיים  קיים  קיים  קיים  רותם  נייד: 054-5595669
קווי:03-5655648
איימל:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 הסרן 25, פארק ראם

 

 

אולמות תצוגה:

נגישות השירות   שירותים נגישים עמדת המתנה נגישה  לולאת השראה   עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים דרך נגישה  חניה נגישה  איש קשר  אמצעי התקשרות  כתובת
 קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)  קיים  קיים  קיים  קיים  קיים  קיימת חניה בשטח ציבורי סמוך לאולם  רותם  נייד: 054-5595669
קווי:03-5655648
איימל:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 יגאל אלון 92, תל אביב

*החברה ביצעה התאמות נגישות נוספות כגון: הוספת סימני אזהרה על גבי וויטרינות, סימני אזהרה במדרגות, בתי אחיזה ועוד.

שירות לקוחות נגיש 

הדרכות לנציגי שירות
אנו מדריכים ומכשירים את נציגי שירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש
מתקיימים התאמות נגישות לשירות הטלפוני:
• העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
• המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
• קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:
ניתן לשלוח פקס למספר:
או
ע"י פניה לרכזת הנגישות רותם מארי.

 

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה

תאריך עדכון אחרון 9/8/18